Glömsk..

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Istället för att rida en sväng så gick jag och Fredrik ut på promenad med Play istället. Skönt att röra på sig när de var så svinigt kallt ute, varmare de än att sitta stilla på hästryggen.. Hade också tänkt att ta lite nya bilder på Play så hade med kameran. Men när jag satte på den så stod de "inget SD-kort insatt", såklart hade jag glömt det hemma i Macen :( Och hade inget reserv i kameraväskan heller. Alltså inga nya bilder idag heller, baaah! Ska göra ett nytt försök emorrn, bättre lycka då hoppas jag! Ha även lunchfodringen i hagen emorrn så ska försöka ta mig ut till stallet hyffsat tidigt på min sista lediga dag :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback