Hästledig

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Ikväll har jag vart hästledig, rätt skönt faktiskt när man i princip vart där hela tiden på senaste tiden :) Har tagit tag i att kolla igenom fotona från igår, så nu blir det nog lite redigering.. Lugn o skön måndagskväll alltså.
Förresten så införskaffade jag mig ett nytt stalltäcke till Play idag eftersom de ska bli sjukt kallt! Blev ett Bucas Celtic Stable Extra som innehåller 300g foder och 190g fleecefoder vad jag förstod?! Haha. Ska testa de emorrn på Playyan, för är inte säker på om de kommer passa. Hon har vanligtvis 140 men nu så var ju de såklart slut som de alltid är när jag ska ha nått :( Så tog 145 istället, tycker hon brukar drunka lite i dem, men vi får se! Hoppas hoppas! Annars får jag ta mig en nogare titt på JWs täcken men dem har väll också bara ojämna storlekar? :/ Får se hur de blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback