Hästledig!


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro En bild jag blev lite nöjd med från förrförra helgen. Ute på promenix i de fina vädret :)

Försökte känna lite på vägunderlaget i morse, tyckte inte de va så halt direkt.. Men sen sa morsan attt hon tyckte de va sjukt halt och spårit i den lilla snön som kommit.. Jag kan bara suttit med foten på gasen?!! Märkte ingenting ;P
Vill så gärna åka emorrn, men frågan är om jag vågar ge mig ut med mitt tunga släp! Älskar vårat släp, verkligen men ibland hade de vart skönt med en lättare så man kunde åka när de va lite taskigt underlag också.. Ajja vi får se emorrn.. Åker iallafall ut dit tidigt emorrn och checkar läget hur de blir.. OM de inte blir nån träning så fixar jag allt på morgonen och åker o jobbar sen..

Idag är jag hästledig förresten, sjukt haha! Vad ska jag då hitta på?! Blir väll sitta hemma o glo, slappa helt enkelt.. Skönt de också! Nu under dan tänkte jag kanske försöka fota lilla Sixten om han ställer upp på de, han brukar tröttna ur efter nån sekund :P Får locka med frolic kanske, hihi!

HAHA!!
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/ridsport/article14234349.ab



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Döds härlig bild :D

2012-01-19 @ 18:59:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback