Helgen..


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Ny vecka igen, fan vad fort tiden går?!! Känns som man inte gjort nånting i helgen som va, bara slappade. Utvilad med nästan för mycket så man blir trött igen! Va iallafall kul i fredags när jag hade hoppträning och sen på kvällen firade min polares födelsedag med en sväng på krogen! Va ett tag sen man va nere och avnjöt lite drinkar :P

Pratade med Stina idag på facebook chatten (haha hon är så jävla rolig!).. Hon vill fortfarande att jag ska vara med på söndag o hoppa pay 'n jumpen i Köping. Men jag vet inte om jag vill så det kan bli så att antingen hoppar jag eller Stina henne, vi får se alltså.. Och då tänkte jag åka till Köping på lördag em med Play så hopptränar vi på kvällen.. Sen får hon stå kvar i Köping tills söndagen om de blir pay'n jump då, så slipper vi åka massa fram o tillbaka med henne.. Men först o främst får vi se vad de blir för väglag så jag änns tar mig dit :) Kan bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback