Lördagen

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Skööönt med helg!!! Har vart en lång dag i stallet iallfall och hoppträning i Köping! Play går som en klocka just nu, så himla roligt.. Älskar min lilla rödhåriga märr :) Mer detaljer om träningen i ett annat inlägg.
Vet inte hur jag ska göra nästa vecka när ridhuset är avstängt pga de ska fixa underlaget i ridhuset.. Antingen rider jag ut hela veckan och håller igång henne eller så ger jag henne en vecka vila.. Tror det blir nått mittimellan kan jag tänka ig då jag får dåligt samvete att ställa av henne :P Får se helt enkelt.. Emorrn är Play iaf värd en uteritt medans de fortfarande är ljust ute ♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv; Tack för svar! :)

Ja, min kille är mer än lättgödd så han ska nog passa sig för denna då.. haha

Har börjat fundera lite på Lusern nu med mineraler. För jag vill ha något utan ''krut'' som jag kan ge när de andra hästarna får mat. Egentligen skulle han klara sig på bara hö. :) Ska kolla Blå Müsli nu. :D

2012-01-28 @ 23:14:12
URL: http://alexaka.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a

Har redan en ny blogg kika in vet jag hihi ^^

2012-01-29 @ 18:01:52
URL: http://sjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback