18/1

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Porträtt bilder från stallet på sötis Hugo & Sophia!

Träningen igår gick verkligen superb, men fick inget gratis direkt! Men i slutet va hon sådär fin som man önskar hon alltid kunde va??! ;) Duktig häst! Efter lektionen kvällsfodrade jag och nattade hästarna..

På fredag ska jag och Sofie till Köping igen, rider mellan 10-11 så blir tidig uppstigning. Vi ska lasta hästarna 08.30, yay :P Vill mocka och göra allt innan vi åker så man slipper allt fix efteråt.. Jag som är så morgonpigg.... Dessutom har vi ingen "hästskötare" med oss, så blir spännande med två hästar och två pers som ska lasta ;)
Känns skönt att komma iväg lite iallafall för vårat ridhus hemma ska fixa underlaget på, de är inte nå vidare som de är nu.. Hoppas, hoppas att dem lyckas med de den här gången. Därför vet jag inte när man kommer in där igen och kan jobba Playis..

Sen på fredagskvällen blir det party hos Sandra, wiee. Va länge sen man va i farten nu ;) 23 års skiva, kan inte bli annat än roligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback