Hemma

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G En bild på mig när vi åker båt över till Volendam på våran "country-tour".
 
Eller ja, har vart hemma sens natten till torsdagen men har vart helt slut i fötter och huvud efter resan (tänk att man aldrig kommer hem utvilad?). Har iallafall haft det sjukt skoj och fått många minnen som man aldrig kommer att glömma.. Gillade verkligen Amsterdam och de är verkligen en stad jag kan tänka mig att åka tillbaka till många gånger.. Riktigt mysigt med alla kanaler som går i och utanför staden, sen alla de gamla charmiga husen som ligger jäms med. Dock pallade jag inte släpa med mig kameran så mycket ut då vi promenerade hela tiden så lite tråkigt nu i efterhand då man inte sitter på så speciellt många bilder. Men men, jag ska iallafall ta och redigera dem som blev bra :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Himla härlig och fin bild på dig :)

Svar: taack anna :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-07-30 @ 16:39:14
URL: http://Http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback