Power Meet

Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro & Nikkor 50mm f/1,8G 
 
Halloj, har inte bloggat nått under helgen för att jag har typ tillbringat all min lediga tid nere på Power meet som hölls nere i stan. För er som inte vet är de världens största amrikanska bil cruising! Så helgen har alltså inehållit massa massa bilar, alkohol, sjukt dräggiga raggare och annat skoj haha :)
 
Har inte kunnat tagit mig ut i stallet förutom igår när alla raggare hade åkt hem (blir långa långa bilköer som man inte kommer förbi typ) så Jeannette kollade till henne i lördags bara.. Dock måste jag nog ringa vetrinären och rådfråga om Play behöver nån mer medicin för hon är fortfarande lite svullen i ena baklåret.. Känns som jag aldrig kommer få sätta igång henne ju :( Har faktiskt fått lite ridabstinens, speciellt hoppning såklart! Innan har mitt "ridintresse" vart som bortblåst. Hatar att ha skadad/sjuk häst!
 
Haha fråga mig inte varför lisebergskaninen befann sig i Västerås ;P Konstigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback