Jag lever


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Rokad och Bellman myser mellan stängslena, puss puss!

Dålig uppdatering här, tidne bara rullar på så snabbt så man hinner ju inte med allt liksom! Helgen gick rätt fort den också.. Va iväg till Erikslund Shopping Center båda dagarna med Mami och shoppade loss ordentligt, de va skoj!! Köpte 4 par skor, hihih.. Fast ett par va ett par gummistövlar till stallet (smart som jag är går jag ut i gympadojjor o hämtar hästarna, inget smart drag när man får vatten upp till knäna typ), sen blev de en del kläder.. Gött med lite nya pryklar till resan i sommar också som vi förmodligen bokar nu i veckan, taggaaa!!!!

Förutom de så har jag haft utsläpp i stallet på söndag morgonen när de seriöst pissade ner från himmlen.. Blev helt genomblöt rakt igenom kläderna, funfun! Efter midsommar helgen har jag tänkt att jag ska börja sätta igång Play och se om hon känns hel, kanske börjar gå lite promenader i veckan också. Hoppas, hoppas att hon är hel alltså, jag orkar fan inte mer skit nu.. Dock känner jag mig inte alls ridsugen, men jag vill bara att hon ska bli bra mitt lilla hjärtegull.


 



Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. För det är det jag undrat över. Vilket ska man satsa på? Kan det verkligen vara så stor skillnad?

Men ditt 70-200 mm objektiv? Är du nöjd med det? Och vad kostade det, för det är jag också lite köpsugen på :)

2012-06-19 @ 23:31:53
URL: http://almasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback