Saknaden

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Vet inte riktigt vad jag ska säga men, vår familj går igenom en riktigt jobbig tid nu. Sorgen hänger i luften hela tiden, de är verkligen skit svårt att bearbeta detta.. Vår lilla bebis finns ju inte längre.. Känns så sjukt att änns skriva så för han kommer alltid finnas kvar för oss, vi kommer aldrig glömma honom. Aldrig.

Känns som världen har rasat, men allt runt omkring fortsätter som vanligt.. Tiden bara rullar på, vardagen fortsätter vare sig man vill eller inte.. Jag har gråtigt mig till psykisk utmattning och jag kan inte sova på nätterna utan mardrömmar. Vill bara spola tillbaka tiden och få tillbaka min saknade vän ♥

Tur att man har underbara vänner som stöttar och kan få en på andra tankar, ni är bäst!!



Kommentarer
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Beklagar sorgen, var stark!

Fina bilder, fitn ljus och skärpa. Är du nöjd med ditt 50 mm 1,8g objektiv? Funderar lite på ett sånt.. Vad kostar det och är det värt att lägga pengar på? :)

Svar: Tack, de är inte lätt men man försöker.. :(
Ja de funkar bra tycker jag, dock ångrar jag mig i efterhand att jag inte satsade på ett nikkor 1,4 istället.. Så funderar på o försöka sälja mitt.
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-06-16 @ 01:29:05
URL: http://almasfoton.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

fina bilder:)

2012-06-19 @ 16:45:12
URL: http://dimandilir.blogspot.com
Postat av: Diman Dilir

och jag beklagar sorgen ♥

2012-06-19 @ 16:45:41
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback