Tidö-Lindö

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G & Tamron AF SP 10-24/3,5-4,5 Di II LD IF till Nikon AF Stämningsfullt ute på Tidö
 
Halloj! Bildena ovan är tagna i lördags när vi blev bjudna till min faster på "kvällsdrink", riktigt härligt att sitta och njuta när de var så fint och vindstilla på sjön.. Dock varade de ju inte länga kan jag påstå, för de första så hittade myggorna oss direkt och va helt jäkla hopplösa.. Så fort de inte blåser så blir de tusentals som surrar runt en, skit tråkigt när man vill sitta ute och inte inne men men.. Vi hann iallafall inte flytta oss inomhus innan de blev ett jävla liv från båtbryggorna (pappa och mina farbror har en båtfirma tillsammans här ute på Tidö där dem bor).. Det visade sig att de va ett pat båttjuvar som försökte sno en båt för 400.000:- mitt på ljusa dan.. Dock fick min farbror syn på dem då blev de rädda och drog, men försökte också köra över honom. Polisen fick tag på dem efter dem dragit iallafall, och de visade sig att han som körde va full som en kastrull, trevligt trevligt.. Händer ju fan mer skit på landet änn i stan ;)
 
Och sen måste jag bara berätta att jag och Marris va ner på stan och bokade sommarens resa till Amsterdam, woooho är så taggad! 19-25 juli är vi där, äntligen nått att se fram emot!! Längtar så in i bänken :)



Kommentarer
Postat av: susanne

Ja du... huset bredvid Per i gotö har haft inbrott.... Dom verkar söka sig utanför stan. Och full mitt på dan!! Underbart!! Men hur som helst fantastiska bilder, som vanligt =)
Filura har drabbats av fång igen men som jag förstod så fick dom hjälp i tidigt skede så hon är rätt pigg ändå... Hoppas du får en toppenbra midsommar. Själv ska jag torka skit hela helgen på jobbet...
Kram

2012-06-21 @ 16:01:08
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback