20 Mars


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Min kusins tottohäst i hagen :)
Idag ringde jag tillbaka till Equirehab och jag ska vara där med Play kl 09.00, en tidig morgon med andra ord. Ska nämligen fixa mat och mocka o allt där till innan vi åker dit för på eftermiddagen ska jag klippa mig i stan. Så då måste allt va klappat o klart.. Ska iallafall bli skoj och se hur Play reagerar på att gå i vatten, och hoppas hoppas att Monika tycker hon blivit bättre.

Ikväll blir det långpass i stallet då jag har fodringen. Blir nog att rida i ridhuset då jag brukar vara själv kvar i stallet den tidig.. Ser fram emot det faktiskt för Play va superduper fin igår när jag red nere i padocken trots stormen som pågick! Nästan så man blir sugen på att va med på nån Pay and Ride nu när hon är så mjuk i kroppen ;) Och jag som inte gillar dressyrtävlingar.. Haha.



Kommentarer
Postat av: Viola

svar: Jo det tycker jag! Jättefint :) Haha det var väldigt väldigt gott också! kram

2012-03-20 @ 17:04:32
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack så mycket, man blir så glad utav vårtecknen som ploppar upp :)

Vilken fin lyster det var på hästen.

2012-03-20 @ 20:13:16
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback