Markarbete


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Play och jag på en hoppträning i höstas.
Halloj! Torsdag idag då och snart fredag igen, wooohooo! Låt helgen komma!

Den här dagen kommer dock bli lång! Jag ska träna för Stina 19.30, de kommer bli markarbete nu till en början när vi har träningarna på hemma plan. Detta är eftersom jag är typ den ända som hopptränat under vintern, så de andra behöver väll en mjukstart. De är nog bra för min och Plays del nu när hon ska bränna bort fett ;) Känner mig inte ett dugg taggad nu faktiskt, de är nog bara för att jag vet att jag kommer komma hem jävligt sent idag -.-. Men de blir säkert roligt när jag väl sitter på hästen.



Kommentarer
Postat av: Victoria

Häftiga!

2012-03-08 @ 14:16:01
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback