Sommar


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Bilder på Anna sens i somras, får inte använda hela bilden för henne ;) Saknar sommaren så enormt en sån här dyster och molnig torsdag!!

Redan fredag emorrn, wihhoo! Är så jäkla sugen på att gå ut på kvällen men de verkar inte som om nån annan delar den tanken -.-. Får väll sitta hemma och dricka vin med mig själv i värsta fall. Tragisk eller hur? :P :( På lördagen lär det bli lugnt iallafall för ska hoppträna kl 11.00 på Söndag. Tagga!!

På tal om hår, som syns en del på på bilderna över så bokade jag klippning och färgnings tid på torsdag nästa vecka. Så får börja kika runt lite på bilder hur man vill ha det :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fasen vad fränt att jag fick vara med :D är det bilden när jag har Willes brillor på mig? Jag längtar också förövrigt till sommaren :-) snart är den här!!

2012-03-15 @ 18:44:46
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: Victorias fotovärld

Vilka härliga bilder!

2012-03-16 @ 15:54:53
URL: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback