Ny vecka


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Liten knäppis ute på promenix! Vi vande in Sookie med sele och koppel i lördags och hon fick sig en promenad ute på loftgången :D Va ju tvungen att ta lite kort på sötnöten, hon ser ut som en liten kattunge nästan. Nästa gång ska hon få gå ut på gräset, måste bara hinna medans de är ljust ute!

Ännu en helg är förbi och en ny vecka är här.. Har inte vart nåt vidare väder kan man ju säga! Blåsigt och dystert, men de är som vanligt.

Helgen har iallafall vart bra. I lördags hade jag lunch fodringen i hagen så var i stallet efter 12 och kom inte hem förens halv 5 kanske. Mysigt med flera timmar i stallet, speciellt när tottohästen uppförde sig exemplariskt under ridturen! Guu va fin hon va och rida, happppy :D

På söndagen skulle vi egentligen ha hoppträning för Stina, men den blev tyvärr inställd. Jag som hade längtat så :( Får se framemot nästa söndag och hoppas att den blir genomförd!

Istället för hoppträning åkte jag och Fredrik med till morfar i Norberg och firade hans födelsedag, trevligt trevligt :D Spelade in filmen dem har när jag provrider Play på fredriks iPhone.. Lite roligt att se hur man red henne första gången för snart 9år sen ;) Fick också med en snutt av när jag rider på Hamre ridskola för sisådär 13 år sen kanske. Hade min dåvarande drömhäst Skuggan, gu va jag gillade henne. Skulle va skoj o veta om hon fortfarande lever eller vart hon hamnat. Har testat googlat förut, dock utan resultat :(

Här är en till mongo-bild på Liten, han är allt bra charmig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback