11 November

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Usch börjar verkligen bli dax för mig att bege mig mot frisören med mitt risiga hår.. Frågan är bara hur ska man färga? Blondare? Slinga? Askblont? Eller kanske brunt? Är jävligt sugen på de men kommer säkert vilja ha blont till våren igen då är de väll inte värt de? :S Beslutångest.
 
Hej på er! Ännu ett slut på en helg är här, en riktigt bra helg faktiskt. Den har bestått av restaurangbesök med utgång, bio med familjen och lite drinkar och öl på de, sen såklart stallet också. Filmen som vi såg på bio var Skyfall. Var jäkligt skeptiskt innan jag såg den, har aldrig vart nått fan av James Bond men måste säga att jag blev glatt överraskad. Den va faktiskt riktigt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback