Allhelgona

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Bilderna är tagna ute med blixt när de va kolsvart. Tycker blixten på D800 är mycket bättre än på min förra D5100.
 
Hej på er, hoppas ni haft en rolig allhelgona helg! Min spenderade jag som vampyr som ni kanske ser på bilderna. Sminkningen har har jag fått inspration från Pam i True Blood och ögonen från Volturie vampyrerna i Twilight. Va sjukt roligt att få klä ut sig, va länge sen man gjorde de sist!
 
På tal om True Blood så har jag precis börjat plöja igenom den 11e boken (på engelska) från Sookie Stackhouse serien och jag kan verkligen rekommendera allihopa. Inte nog med de så är ju TB min absoluta favorit tv-serie!
Och justja, måste boka biljetter till sista Twilight filmen också, dock vet man ju vad som ska hända när man redan läst böckerna ;) De är nått med mig och vampyr böcker haha!
 



Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt fina bilder :)

Svar: Tack :D kul att du gillar dom!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-06 @ 16:44:13
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Hanna

Riktig läskiga bilder!

Svar: ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-07 @ 16:02:07
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback