Min lilla gris

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  

I lördags så tog snälla Sandra hand om min lilla totto så jag slapp stressa runt som en tok. Skönt att va lite stallledig faktiskt även om man knappt hann fatta de.. Iallafall så hade ju Play såklart härjat runt när inte hennes morsa va där och kolla till henne så då hade hon böjt hela ena framskon, suck! Hovis kunde inte komma förens idag (onsdag) så jag har inte kunnat rida på henne sens i fredags så nu har hon stått i 5 dagar. Senaste dagarna har hon vart helt kokko i huvudet av all energi plus att de vart lite kallare ute som är lika med pigg totto. Men men, idag har hon iallafall fått på sig fyra nya glänsande dojjor så ska tillbaka ikväll och rida, och jag blir väldigt fövånad om hon inte är pigg som tusan!



Kommentarer
Postat av: Annapanna

Jaa hur härligt som helst :) du skulle säkerligen gilla Barcelona! Ja jag ska följa med, wiie!

2012-11-09 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback