Tisdag

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Förlåt för tråkiga bilder, men man får ta det man har i mörka tider -.-
 
Äntligen är jag helt frisk i öronen och det känns underbart! Dock håller jag på att bli förkyld såklart, men hoppas att det inte blir värre.. Har varken råd eller tid att bli sjuk igen!
 
Annars så händer det inte mycket, allt rullar på som vanligt, jobbet, stallet, äta och sova. Längtar redan till helgen, då ska Amanda få sätta klorna i mitt hår så det kanske blir nåt av det. Har googlat runt lite på bilder hur jag ska färga de, men jag vet inte hittar inget roligt :\ Får leta vidare..

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin bild!

Svar: Åh tack :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-28 @ 14:44:50
URL: http://tsvphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback