Mys bland löven

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Fler bilder på mys-Wille, han är så söt när han ska pussas! Haha och visst är den nedersta bilden lite rolig?! Tok!
 
Och förresten, fyyyyfan för träningsvärk! Hopptränade i söndags (gick super!) och efter de har jag känt mig helt stelopererad, ajaj! Men som sagt, då vet man att man gjort nått bra eller hur?!! Nästa söndag åker jag till Köping och hopptränar, kul som satan.. Och söndagen efter de är de en Working Equitation kurs som jag funderar på att va med på, också i Köping. Mycket kul på hästfronten helt enkelt. Och ännu ett plus på de är ju att Play är så grymt fin i formen nu, man kan rida runt med ett leende på läpparna och bara njuta :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja :D hon tog 10 cm och tunnade ut rätt mkt längs fram :) känns skönt! Blev blondare igår också så nu känns det fräscht :)

Svar: gött, fräsht o snyggt dårå :P
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-09 @ 20:20:54
Postat av: Felicia Andreasson

Så härliga bilder! :D

Svar: Tack, kul att du gilla de :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-12 @ 20:48:41
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad duktig du är på att fota.
Sv: Tack visst är hon :)

Svar: Tack :D och varsegoo!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-16 @ 10:40:47
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback