Då va den helgen över!

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Måndag igen då, blää ångest! Helgen bara svischade förbi i dunder fart.. Hann med två krogrundor, rätt bra gjort haha, skoj va de iallafall. Vedne det är nått på hösten som får en att vilja gå på krogen mer, ett mysterium, men men.. Förutom krogen så blev de hoppträning igår, gick sådär va. Hästen var dunder fin som vanligt, medans jag inte fick till nått med mig själv, sitter bara och förstör :( De är knas för varje gång vi åker till Köping och hoppar så känner jag att allt stämmer 100% sen när vi är hemma i paddocken så slår de slint i huvudet på mig eller nått för då stämmer inget.. Måste bättra mig så jag kan ställa upp för min fina häst som hoppar i alla lägen fast mamma på ryggen ställer till de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback