Dagarna som gått

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Sigrid bland höstlöven.
 
Helgen har gått som i ett naffs som vanligt.. Fredagen tog jag de bara lugnt med mina polare, skönt som fan. Lördagen var de lite mer tryck i, hopptränade i Köping för Stina kl 17.00 gick jättebra, lika roligt som vanligt. :) Var nog hemma igen 21.30 och då va det bara att hoppa in i duchen för sen svira om till krogen kläder Fattar inte änns att jag pallade gå ut, hade nog somnat om jag hade suttit still i soffan 1 minut utan gjort nått :P Men de gäller att hålla igång och skoj hade vi! Och Söndagen blev slapp, Fredrik klickade lite bilder på mig och Play som ni kanske såg från det förra inägget. Kommer mer bilder i dagarna.

 


Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

Nååå, vilken sötnos!

Svar: Ja det är hon verkligen :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-22 @ 23:42:41
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback