Höstlöv

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  Tog lite bilder på mina kusinbarn i helgen, temat var löv som ni ser haha.. Det var blandade känslor att sitta i en lövhög, men det gick bra tillslut. Wille är de som är på bilderna över, kommer mer bilder med Sigrid också här framöver.
 
Denna helgen har svischat förbi den också och jag har i stort sett befunnit mig på Tidö och i stallet hela tiden. Brorsan fyllde 25 år i i lördags så blev partaj för honom med släkten ute på altan hos mamma och pappa. Blev inte lika villt som när morsan fyllde 60 år kan jag tilllägga! Då va de banne mig sjukt bra drag! Firandet fortsatte dagen efter för då kom Morfar och Monica och hälsade på, och efter det drog jag vidare till stallet och hopptränade, gick super med min underbara häst! Hon är så jäkla fin just nu alltså :) Hade kvällsfodringen i stallet så blev en sen stall-kväll.

Hoppas förresten uppdateringen kommer bli bättre nu för mig, kanske fått ett kryddmått inspration efter den här helgen :)

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback