Smakprov från d800an


Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G Play och Fredrik ute på promenad! När denna bilden tog hade de redan börjar skymma men blev galet bra skärpa ändå :)

Som rubriken lyder är detta en av bilderna jag fångade igår när jag testade min nya kamera för första gången! Fyfan de är sån stor skillnad! Okej, visst trodde jag de skulle va skillnad men inte såhär. Sjukt skarpa bilderna blir, kan ju beskära hur jag vill i bilderna utan att den blir oskarp eller nått. Tycker bilderna känns mycket mer lättare att redigera, man tappar ingen information i bilden. Jag är helt in lööööv :)

 


Kommentarer
Postat av: IDA

Fan vad roligt!! :D

Svar: jååå :) kan verkligen rekommendera den, för antar att du haft ett öga på o köpa den? ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-18 @ 12:22:28
URL: http://idrus.blogg.se
Postat av: IDA

Haha nej,D300s räcker bra länge till, kommer nog dröja lääänge innan jag byter upp mig igen :) efter jag startat företag eller något på riktigt isf! (: men hade jag fått den hade jag ju inte tackat nej direkt, hehe ;)

Svar: nej de är sant! din 300s är inte dålig den heller :) starta företag? va skoj :D hmm, du får mejla in till blogg.se kanske o höra med dem varför de spökar?
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-09-18 @ 13:14:05
URL: http://idrus.blogg.se
Postat av: IDA

och jag har ingen jävla aning varför den där jäkla knappen inte vill fungera, får spunk :s

2012-09-18 @ 13:14:35
URL: http://idrus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback