Fredag

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Rätt stor o mäktig Tori va? Denna står i närheten av Yoyogiparken i Tokyo.
 
Tror ni jag kom hem tidigare i onsdags eller? Haha njaa ännu senare såklart. Typiskt mig! Men men snart är det äntligen helg och då tänkte jag försöka ta lite nya bilder på Ninja, kan inte få nog av den hästen! Sen fyller även världens bästa Mamma år idag så det blir party i morgon med släkten, alltid lika kul!
 
Och justja jag var ju till hästkliniken igår med Play och det ser äntligen bättre ut, äntligen kan jag andas ut lite iallafall. Min fina, du måste bli bra ♥ Om en vecka får jag börja gå ut små promenader med henne, vet nån som kommer bli glad!
 
 


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: hihi ja visst är hon! :D

2013-08-30 @ 15:27:23
URL: http://josefineelovsson.blogg.se
Postat av: Milina

Så mysigt med häst :)

Svar: yesyes!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-01 @ 02:13:43
URL: http://Milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback