Hästarna

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Fina bushönan ute på sin första promenad ute i Eklunda, så duktig så!
 
Igår tänkte jag äntligen starta upp min dator som legat avstängd ett bra tag nu och redigera lite mer Japan bilder hit till bloggen, men så blev jde ju inte riktigt. Var inte hemma från stallet förens efter kl 9-halv 10, så är det när man har två hästar att sköta om dagarna, men jag gillart! Var ute och promenerade med Ninja igår i bara träns för första gången, har haft grimman över innan. Hon skötte sig exemplariskt som vanligt, jag är väldigt bortskämd med en supersnäll tvååring, men vi får väll se när hon når tråtsåldern ;)
 
Och sen till min andra lilla skrutta som ni kanske inte hört så mycket om på senaste tiden, jag har inte orkar skriva nått om henne då hon vart skadad under en längre tid och det är väldigt jobbigt känslomässigt för mig. Men i morgon ska vi tillbaka till Örebro på återbesök hos vetrinären. Det känns som det går åt rätt håll men man vågar ju inte hoppas för mycket, har redan fått så mycket bakslag detta året så de är nog.
 
Jaja, ikväll tänker jag iallafall dra fram datan och redigera lite om inget annat kommer i vägen! Kram på er!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lina

åh kul att läsa att hon är lika grym som sin storebror. Mille är klockren i all hantering och så sjukt lättlärd! Hoppas hon också kommer va så, då kan vi ju dra slutsatsen att deras mamma ger bra avkommor hihi!

Svar: Haha jag hoppas på det iallafall! Vad skönt, jag har inte hunnit gjort så mycket med min donna än men det jag gjort tycker jag hon vart otroligt cool med. Verkligen! Har du nån kontakt med uppfödarna? Vart står du med dina hästar förresten? :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-08-30 @ 17:47:48
URL: http://linalelundins.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Otroligt vacker häst, och hoppas det går bra för din andra pålle! Det är inge roligt när djuren mår dåligt..

SV: Tack så mycket! :)

Svar: Tack snälla du. Nej det är det värsta som finns!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-08-30 @ 23:25:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Åh vad fin bild! Älskar redigeringen! Du skulle inte kunna visa hur du redigerade den? :)

Svar: Tack! Om jag kom ihåg hur jag redigerade den så ja. Ska se om jag har den sparad i PDS-format hemma på datorn!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-16 @ 14:02:48
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback