Hej i mörkret!

Bild från förra vintern..
 
Ville bara kika in här lite snabbt och säga HEJ. Hoppas allt är bra med er där ute, själv är jag lite bitter på det här skitvädret just nu, kan inte snön bara komma för att stanna? Så himla trött på lera och rusk, blää! Vi får hoppas att det blir vitt till jul iallafall så man får en anständig julfirande ;)
 
Undertiden jag vart borta här på bloggen har vi hunnit köpt nya möbler och möblerat om där hemma, själv tycker jag det blev jäkligt lyckat så plus i kanten på det! Sen har jag även ställt av fina fuxen för i år, det förtjänar hon verkligen min lilla guldklimp som skött sig ända sens jag köpte henne i augusti. Play står ju som vanligt, men har lyxat till det för lilla fröken med liite massage varje dag och det verkar uppskattas mycket ♥ Har fullt upp med djuren så man hinner knappt leva sitt eget liv, men det är väll så det ska va :)
 
På återseende! Haj!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback