Dagens skörd

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  från vänster, Emma & Daim, Karolin & Gullan, Emelie och Mimmi.
 
Idag har jag spenderat hela dagen bakom kameran i princip och det har vart mycket roligt. Började med att ta kort på barkisarna som ni ser på bilden ovanför. Blev bra resultat men jag hade hoppats på lite sol istället för moln och dis, men man kan ju inte få allt eller hur? Sedan bar det vidare mot Köping för att fota och det blev väll sisådär 25 styckna hästar. Dock blev de mest snabba bilder för jag skulle hinna fota alla innan dom hade andra aktiviteter så kan väll inte säga att det är dom bästa bilderna jag tatt, men vafan :)
 
Justja måste ju nämna att bästa Cissi har hjälpt mig hela dagen när jag fotade både i Barkarö och i Köping. Och också gick upp tidigt och hjälpte mig med morgonfodringen, en riktig klippa <3

 


Kommentarer
Postat av: Karro

Verkligen ortoligtfina bilder! :-) Önskar jag kunde ta lika bra bilder!

Svar: Tack så hemskt mkt :) Är de du som har Gullans avkomma?
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-01-28 @ 14:15:14
URL: http://www.kaaarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback