Tävling hos Caroline Dahlén

 
Tänkte delta i min första fototävling nånsin som hålls på min favoritblogg, Caroline Dahlén. Ni borde verkligen checka in henne hon tar helt underbara porträtt bilder med både hästar och människor! Priset i denna tävlingen är 200:- på Kamda.se och om jag skulle vinna skulle jag välja detta: http://www.kamda.se/halvtonat-orange-o52-mm Jag har valt att tävlamed denna bilden på fina Cissi och Cazira eftersom jag älskar färgerna i denna bilden speciellt motljuset från solen och jag tycker verkligen känslan finns där på den här bilden ♥



Kommentarer
Postat av: Michaela- Fotoblogg

Åh vilken fin bild! Jag visste att du skulle bli en utav finalisterna, grattis! Jag tror du kommer vinna :) kram & trevlig helg!

Svar: äsch då :) ja vinna gjorde varken nån av oss tyvärr, men nya tag snart eller hur!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-02-01 @ 16:04:07
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback