Details

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Detaljbilder från gårdagen.
 
I fredags åkte jag och Cissi hem till Stina ute på landet och hade det riktigt mysigt med vin runt brasan i deras trädgård och nere vid det spegelblanka vattnet på deras brygga för sedan avsluta det med lite akryl målning mitt i natten. Kan det bli bättre?! En repris på den, jatack!
 
Dagen efter åkte vi tillbaka till Strömsholm med Stina och company för att titta på tävlingarna. Riktigt skönt när solen låg på och stekte på brännan men mitt i från ingenstans öppnade sig himlen så vi gick och köpte oss en varsin jacka för 180:- (bra pris va?) och då tittade ju solen fram igen såklart!! Där satt vi med våra jackor i solen haha.
 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Superfina bilder! Är du nögd med Tamron-objektivet? Ska köpa en zoom och väger mellan det och Sigmas, även om motsvarande Nikons vore drömmen :)

Svar: Absolut nöjd, sen kan man kanske alltid önska snabbare.. Det objektivet som jag har säljs inte längre tror jag.. Nu har dom byggt in stabilisator i den så den är nog mycket dyrare?! Nikon s n-serie är ju inte dum alltså ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-06-11 @ 08:50:43
URL: http://chetwille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback