Idefix #2

 
Idde fick ställa upp med sina klarblå ögon som motiv.
 
Nu var det några dagar sen man kikade in här och skrev nått, har inte slått upp min egna dator på 1½ vecka. Rätt skönt faktiskt eftersom jag sitter framför datorn på jobbet hela tiden. Och största del varför jag inte hängt nått på datorn är ju att jag far runt fram och tillbaka till Köping varje dag såklart. Har fått så himla mycket träning och råd av Stina medans jag stått där nu och mer lär det bli eftersom jag bestämt mig för att ha henne där fram till maj. Är oerhört kul att få utvecklas lite efter den här skadevintern. Idag ska jag dit och rida ut på min pålla då hon gått rätt hårt dom senaste dagarna, så det är hon värd ♥

 


Kommentarer
Postat av: Wilma Seger

Ååh vad fiin katt :)

Svar: han är en riktigt fin farbror :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-03-27 @ 11:31:05
URL: http://Swirya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback