Karro & Gullan #2

 
Kom på att jag inte visat er alla bilder som jag tog under min fotodag som jag hade för Eklundas medlemar så tänkte att jag lika gärna kasta upp några här :) Jag har inte förminskat bilderna från orginalbilden därför är kvallen lite sisådär på bilderna, men men.. Är så himla sugen på att ta porträttbilder för nu var det ett tag sen jag rörde min fina kamera..
 
På bilderna över är det iallafall Karolin och Gullan eller ja EG Guylian tror jag är hennes riktiga namn. Dom tävlar dressyr tillsammans som ni kanske kan klura ut av deras "styling". Karolin äger Gullans halvbror Paaris som stod i vårt stall förut och jag kan snacka om att dom är verkligen lika förutom att Gullan är lite femininare (stavas det så?). Jag hoppas att jag får fota båda syskonen ihop nån gång.
 
Vill ni se fler bilder på dom andra två jag fotade? :)



Kommentarer
Postat av: Mari

Kanonfina bilder! Gärna mera bilder!

Svar: Tack Mari :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-03-19 @ 11:22:29
Postat av: Erika

Superfina bilder! :) Vill gärna se fler hästbilder :)

Svar: Tack, kul jag ska lägga upp lite flera då :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-03-19 @ 18:37:28
Postat av: emzartgallery.blogg.se

Vilken otroligt vacker blogg du har.
Jag blev helt fast.
Så många härliga bilder.
Vad duktig du är :-)

Svar: Tack så himla mkt :) Nu har jag ju dock ändrat designen men!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-10 @ 16:13:58
URL: http://emzartgallery.blogg.se/
Postat av: emzartgallery.blogg.se

Sv: Ja, jag ser att du har ändrat designen.
Den är super snygg :-)
Nu ska jag titta runt lite.

Svar: :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-12 @ 10:16:03
URL: http://emzartgallery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback