Hästvakt till min fina

Arkivbild
 
I fredags var jag in till Equirehab med Play för att kolla upp henne. Sträckningen såg bra ut men dock så är hon sjukt stel nu efter att inte kunnat rört sig ordentligt. Kom hem med en häst som blev sprutad i alla benen med kortison, kändes inte sådär jättekul. Men ska tillbaka om 2 veckor och jag hoppas att hon ska va återställd då så vi kan börja sätta igång igen.. Huvudsaken att hon blir bra ♥
 
Sen har jag ett till problem (känns som det mest är sånt just nu, inte alls bitter)... Eftersom Play inte kommer vara helt igång när jag åker om 29 dagar så vet jag inte hur jag ska göra då. Hade ju tänkt lämna henne till Stina i Köping i dom två veckorna som jag är borta.. Men om hon inte skulle vara bra tills dess så vet jag fan inte hur jag ska göra.. För det skulle kännas bättre för mig att kunna ha henne hemma i Eklunda om hon ändå inte kan ridas hårt, men behöver nån som kan ta hand om henne då och rida lite lättare pass. Nån som vill vara hästskötare åt min fina i två veckor?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback