En höstig Söndag

Nikon D800, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro & Nikkor 50mm f/1.8
 
Nu är det verkligen den värsta tiden för att ha häst och för att fotografera minst sagt.. Leriga hästar, leriga hagar och mörkt innan man ens hinner komma ut till stallet, det är ju inte så att insprationen överflödar direkt. Så jag kände att jag behövde ut och fota lite i helgen för att få lite boost här i mörkret.. Och som tur är har jag ju fina Karro som alltid ställer upp när jag vill komma och plåta henne och hennes fina ponnysar och såklart prata lite häst också haha :) Men jag kan säga att det var inte lätt med ljuset igår så otroligt mörkt och dystert ute, och jag som inte gillar att höja ISOt så mycket. Men men, hoppas ni gillar resultatet här över.


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vackert som vanligt! :)
Hur tycker du annars att Nikon D800 och 50mm f/1.8 funkar tillsammans? Funderar nämligen på den kombinationen :)

Svar: Tack!
Funkar fint, dock hade det ju inte skadat och haft Nikkors 1,4 från n-serien. Men då får man ju kasta ut ett x- antal tusen :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-11-11 @ 13:13:49
URL: http://www.photosbypattra.com
Postat av: Yohanna - Fotograf i Hälsingland

Åh så fina bilder!
Och du gör så himla fina svartvita bilder! :)

SV: Tackar! :)
Åh vad roligt, då måste du ju ut och fota!
Och ja bilderna är tagna med 24mm :)

Svar: Åhh tack fina du!
Ja tog med mig stativet så får väll se om vi ser några stjärnor. Dock har jag ju ingen vidvinkel till min D800 :'(
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-11-15 @ 17:08:07
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se
Postat av: Elvira - Baraelvira.se

Underbart fina bilder!

Svar: Kul att du gillar dom!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-12-13 @ 14:43:40
URL: http://baraelvira.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback