Tiden räcker inte till

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Lite ströbilder från när jag var i Småland.
 
Lite tråkig uppdatering här på bloggen men fan jag har kommit hem så sent från stallet hela veckan och har verkligen inte haft ork att ens fälla upp locket på datorn och startat den. Ikväll ska jag försöka ta tag i lite bilder, men bara för jag säger det så blir jag väll jätte sen hem, har ju så svårt att slita mig från hästarna. Dessutom har ju The Walking Dead och Allt för Sverige börjat igen på tv så måste ju nörda framför det också ;)
 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jag är jättenöjd med mitt. Calle trivs bättre med det än med remonten, och jag behöver ändå inte oroa mig för att det trycker mot nya tänder och vassa kanter. :) Nu hade jag turen att kunna köpa mitt i andra hand, fast oanvänt (Kan ju inte kalla det begagnat då? )

2013-10-24 @ 14:52:12
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback