18 Sept

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Detaljbilder från i Söndags.
 
Var till läkaren igår då jag misstänkte att jag börjat få tillbaka min hörselgångs inflammation som jag hade förra året, och mycket riktigt fick jag bekräftat att den har kommit tillbaka.. Känns inte alls kul då jag vet att förra gången jag hade det var en av dom värsta veckorna i mitt liv, smärtan jag hade då är obeskrivlig. Hoppas dock att denna inflammationen inte kommer hinna blomma ut då jag kom in såpass tidigt och fick medicin, så håll tummarna nu. Just nu sitter jag med en stor tygtuss dränkt i alsol lösning i ena örat så ja jag kan ju inte påstå att jag hör så bra, haha fyfan./ Tablettknaprande Becca


Kommentarer
Postat av: svartfoto foto & hverdag

vakkere Bilder

2013-09-18 @ 17:24:23
URL: http://svartfoto.blogg.no
Postat av: Annika

Fina bilder!!

Svar: Tack snälla :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-20 @ 18:44:16
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback