Slut på ledigheten

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Fredrik och Pellie myser ute i trädgården nere i Småland. Gud vad jag saknar att ha en vovve i mitt liv..
 
Tillbaka i Vässan igen sens i måndags och åter till verkligheten efter lite ledighet nere i härliga Småland. Sjävklart skönt att vara hemma igen hos djuren och så men det hade verkligen inte skadat att fått vart ledig några dagar till. Var riktigt skönt att bara få sitta på altan med ett korsord i handen och släppa allt som har med vardagen att göra för en stund (jag vet jag låter som en pensionär!). Får se vart det bär av nästa gång på semester, hoppas bara att det inte är allt för länge tills dess. Har man fått smaka på ledigheten så vill man ha mer!


Kommentarer
Postat av: Julia Sundqvist - Fotoblogg

sv: åh tack! c:

2013-09-12 @ 09:30:27
URL: http://juliafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback