Stora Ekeby 15 Sept

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Ännu en superhelg har passerat och jag känner mig utvilad och lugn inombords, så himla skönt. Har spenderat största delen av tiden i stallet och bara pysslat med hästarna och även inrett mitt nya skåp till Ninja, äntligen ordning och reda. Sen lasttränade vi även Ninja i lördags och ja det gick ju mer en galant, duktiga fuxen!  Vi hann även med en tur till Stora Ekeby på Söndagen och kolla på 1.10 klassen som ni er bilder ifrån över.
 
Hoppade ni i 1.10 klassen kan ni mejla [email protected] om ni är intresserade av köpa bilder.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lolita

Asså hästtjejen till höger ser fan ut som jag när jag tittar fort! En trött Lolita på häst, dock mycket oväntat att det skulle vara jag.

Svar: Va ett tag sen Lolita satt på häst så ja det vore oväntat!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-09-29 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback