Random

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Arnold och Bravour 1197 till vänster, så snygg hingst som jag betäckte Play med honom förra året dock tog det tyvärr sig inte :( Fin rödskimmel till höger, vet ej vilka ekipaget är. Hoppas på att åka tillbaka till Jump Cubs fina anläggning i år igen där fotona över är tagna, verkligen underbar miljö att fota hästhoppning i.
 
Ojoj här ekar det tomt.. Har vart fullt upp hela veckan då jag känt mig väldigt trött och matt har inte haft ork till nått. Var och kollade ögonen häromdagen då jag känner mig lite snurrig och har dunkande huvudvärk ofta, mycket riktigt ser jag dåligt och har brytningsfel så nu blir det brillor på heltid, suck. Jajja bara man mår bra så. Annars ska jag passa på att ta det lugnt nu i helgen och vila upp mig, dock sugen på att knäppa lite bilder.. Får se vad jag letar mig på för motiv :) Snart är det iallafall Strömsholmtävlingarna så jag kan stilla mitt fotosug!
 
 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Älskar skärpan och kontrasten i dina bilder! :)

Svar: Tack detsamma!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-05-16 @ 23:45:28
URL: http://www.photosbypattra.com
Postat av: Malin

Bilden till höger var ju faktist riktigt cool! Gillade den :D

Svar: Tack snälla! Egentligen en "misslyckad" bild, men ibland är det som blir bäst :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-05-17 @ 00:19:09
URL: http://wengdahl.se/blogg
Postat av: Ida

Till höger är Nathalie Adelborg på sin nu avlidne häst. Du verkar riktigt duktig på att fotografera :)

Svar: Åh vad tråkigt att höra att hästen inte är i livet, den var verkligen superfin när jag såg den. Tack snälla du!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-05-20 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback